Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ČSOB zahájila kampaň k investičním a spořicím produktům

Nová podzimní kampaň ČSOB je zaměřena na investice a spoření. V televizi, inzerci a dalších médiích bude banka propagovat především zajištěné fondy spolu s výhodným spořením. Tváří kampaně je Nelly Kudrová, profesionální lezkyně a dlouhodobá klientka ČSOB. Hlavní sdělení kampaně je „Když mě někdo jistí, odvážím se mnohem výš“. Kampaň startuje 17. září.

Souběžně ČSOB spouští podporu aktuálního Plánu na penzi. Cílem je nejen informovat o novince – pojištění schopnosti spořit, ale zároveň připravit klienty na penzijní reformu a představit ČSOB jako experta na 2. pilíř penzijní reformy (důchodové spoření).

„Pomocí kampaně se snažíme oslovit i nové klienty bez zkušenosti s investováním. Chceme je například seznámit s možností investovat už od malých částek. Jedním z fondů, které v kampani propagujeme, je nový fond Optimum fund ČSOB Potravin a nápojů 1. S Nelly Kudrovou pokračujeme v konceptu bohatství našich klientů,“ říká Tomáš Brych, ředitel marketingové komunikace ČSOB.

Se zajištěnými fondy je možné bez obav dosáhnout na zajímavé zhodnocení. Stejnou částku jako je investice, lze navíc zhodnotit výhodnou sazbou na spořicím účtu. V průběhu kampaně tak mohou klienti získat bonusové úročení vkladu 2 % na rok.



Čtěte také

marketing Jak zhodnotit své finance i v pozdějším věku?

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing Nebojte se investovat. I s malými částkami dosáhnete zajímavého zhodnocení

marketing Jak zjistit správnou výši nájmu? Ztrácet čas prohlížením inzerátů už nemusíte

marketing Broker Consulting Index podílových fondů: Žádná novinka, nejlepší byly v minulém roce akciové fondy

marketing Broker Consulting Index podílových fondů: Nejvýkonnější během října akciové fondy

marketing Crowdfundingová platforma finGOOD přináší investice s nulovými poplatky

marketing Třicátá Škola investování od Fio banky čeká na své studenty